MENU

Decenni Internacional per a les persones Afrodescendentes

Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Decenni Internacional per a les persones Afrodescendentes

martes, 25-julio-2017. Hora: 18:00 - 21:00

En el marc del Decenni Internacional per a les persones Afrodescendentes (2015-2024) i amb el suport de l’Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Drets Humans (ACNUDH), València acollirà la celebració oficial del Dia Internacional de la Dona Afrodescendents el pròxim 25 de juliol 2017.

El Dia Internacional de la dona afrodescendents es va definir el 25 de juliol de 1992, durant la primera Trobada de Dones Afrodescendents realitzat a República Dominicana. Amb aquest esdeveniment volem donar visibilitat a l’opressió de gènere, raça i ètnia que experimenten milions de dones en el món.

Per a açò, comptarem amb la presència d’Alicia Anabel Santos, escriptora i artista dominicana, Directora Executiva del Grup d’Escriptors Llatins de la Ciutat de Nova York, guionista i co-productora, que presentarà per primera vegada a Espanya el seu documental “Afrolatinos – La història que mai ens van explicar”.

El reportatge narra la història de la diàspora africana a Amèrica Llatina. Tant en la seua estrena en la seu de Nacions Unides com el Pa African American Film Festival, es van esgotar les entrades.

En reconeixement al treball que realitzen les dones negres en la seua lluita contra el racisme, la discriminació i el sexisme, us convidem a aquest acte que tindrà lloc a les 18:00 en el Col·legi Major Rector *Peset, situat en la Plaça Forn de Sant Nicolás, 4, València.

——————

En el marco del Decenio Internacional para las personas Afrodescendientes (2015-2024) y con el apoyo del Alto Comisionado de las Naciones Unidas para los Derechos Humanos (ACNUDH), Valencia acogerá la celebración oficial del Día Internacional de la Mujer Afrodescendiente el próximo 25 de julio 2017.

El Día Internacional de la mujer afrodescendiente se definió el 25 de julio de 1992, durante el primer Encuentro de Mujeres Afrodescendientes realizado en República Dominicana. Con este evento queremos dar visibilidad a la opresión de género, raza y etnia que experimentan millones de mujeres en el mundo.

Para ello, contaremos con la presencia de Alicia Anabel Santos, escritora y artista dominicana, Directora Ejecutiva del Grupo de Escritores Latinos de la Ciudad de Nueva York, guionista y co-productora, que presentará por primera vez en España su documental “Afrolatinos – La historia que nunca nos contaron”.

El reportaje narra la historia de la diáspora africana en América Latina. Tanto en su estreno en la sede de Naciones Unidas como el Pan African American Film Festival, se agotaron las entradas.

En reconocimiento al trabajo que realizan las mujeres negras en su lucha contra el racismo, la discriminación y el sexismo, os invitamos a este acto que tendrá lugar a las 18:00 en el Colegio Mayor Rector Peset, situado en la Plaza Horno de San Nicolás, 4, Valencia.

Detalles

Fecha:
martes, 25-julio-2017
Hora:
18:00 - 21:00