MENU

Presentació de l’Informe Anual de CEAR 2019

Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Presentació de l’Informe Anual de CEAR 2019

jueves, 20-junio-2019. Hora: 19:00

Quina és la situació del sistema d’asil a Espanya després de quatre dècades? Què està passant a les nostres fronteres? Com està afectant la criminalització de les ONG en les rutes al Mediterrani? Quins són els principals països de destinació de les persones refugiades?

L’any del seu 40 aniversari, CEAR presenta una nova edició del seu Informe Anual ‘Les persones refugiades a Espanya i Europa’, en el qual s’abordaran les principals qüestions en matèria de refugi i migració, tant a nivell local, estatal, europeu i mundial. Hi haurà presentacions en els territoris en els quals treballa l’entitat.


¿Cuál es la situación del sistema de asilo en España tras cuatro décadas? ¿Qué está pasando en nuestras fronteras? ¿Cómo está afectando la criminalización de las ONG en las rutas en el Mediterráneo? ¿Cuáles son los principales países de destino de las personas refugiadas?

En el año de su 40 aniversario, CEAR presenta una nueva edición de su Informe Anual ‘Las personas refugiadas en España y Europa’, en el que se abordarán las principales cuestiones en materia de refugio y migración, tanto a nivel local, estatal, europeo y mundial. Habrá presentaciones en los territorios en los que trabaja la entidad.

Detalles

Fecha:
jueves, 20-junio-2019
Hora:
19:00
Web:
www.cearpv.org

Local

Col·legi Major Resctor Peset
Plaça del Forn de Sant Nicolau, 4,
Valencia, Valencia 46001 España
Teléfono:
963 16 60 00
Web:
https://www.uv.es/uvweb/colegi-major-rector-peset/ca/col-legi-major-rector-peset-1285910232936.html

Organizador

CEAR País Valencià
Teléfono:
963162477
Web:
www.cearpv.org