MENU

Setmana sobre el Poble Sahrauí

La Federació d’Associacions de Solidaritat amb el Poble Sahrauí – País València (FASPS-PV), CEAR-PV i el Departament de Filològia Espanyola, amb la col·laboració de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, organitzen una setmana sobre el poble sahrauí en la Facultat de Filològia, que estarà oberta a estudiants, col·lectius socials, periodistes i públic en general.

 IMG-20160511-WA0004
La setmana d’activitats començarà dilluns que ve 16 fins al divendres 20 de maig, en el saló de de Graus Enric Valor de la facultat. S’exhibirà l’exposició fotogràfica «DD.HH. Sàhara Occidental: activisme polític» (autoria col·lectiva).

El dia 19 de maig serà projectat el documental Soukeina: 4.400 dies de nit (2015) sobre l’activista sahrauí Soukeina Yedehlu, desapareguda durant 12 anys en les presons marroquines. Després del documental hi haurà col·loqui-debat a càrrec de Jaume Peris Blanes, professor de Literatura hispanoamericana de la UV.

El 20 de maig tindrà lloc una xarrada d’Hassana Aalia, activista i exprés polític en les presons marroquines, condemnat a cadena perpètua pel Marroc i al que El Govern Espanyol ha denegat l’asil polític. La xarrada serà presentada per Virginia González García, directora del Màster d’Estudis Hispànics de la UV i en la que participaran Lola Claramunt, presidenta de FASPS-PV i Jaume Durá, coordinador de CEAR-PV.

Esdeveniment en facebook: https://www.facebook.com/events/1619541481705609/


La Federación de Asociaciones de Solidaridad con el Pueblo Sahrauí – País Valencia (FASPS-PV), CEAR-PV y el Departamento de Filología Española, con la colaboración de la Facultad de Filología, Traducción y Comunicación, organizan una semana sobre el pueblo sahrauí en la Facultad de Filología, que estará abierta a estudiantes, colectivos sociales, periodistas y público en general.

La semana de actividades empezará el próximo lunes 16 hasta el viernes 20 de mayo, en el salón de de Grados Enric Valor de la facultad. Se exhibirá la exposición fotográfica «DD.HH. Sáhara Occidental: activismo político» (autoría colectiva).

El 19 de mayo será proyectado el documental Soukeina: 4.400 días por la noche (2015) sobre el activista saharaui Soukeina Yedehlu, desaparecida durante 12 años en las prisiones marroquíes. Después del documental habrá coloquio-debate a cargo de Jaume Peris Blandas, profesor de Literatura hispanoamericana de la UV.

El 20 de mayo tendrá lugar una charla de Hassana Aalia, activista y expreso político en las prisiones marroquíes, condenado a cadena perpetua por el Marruecos y al que El Gobierno Español ha denegado el asilo político. La charla será presentada por Virginia González García, directora del Máster de Estudios Hispánicos de la UV y en la que participarán Lola Claramunt, presidenta de FASPS-PV y Jaume Durá, coordinador de CEAR-PV.

Evento en facebook: https://www.facebook.com/events/1619541481705609/

Alba Soler

VIEW ALL POSTS